Ingin tahu aktiviti kami ...

Ingin tahu aktiviti kami,

kat mana kami mengajar

Info dapatkan di sini , taip link di bawah :

https://www.facebook.com/NasyierahHerbal

https://www.facebook.com/groups/akademikecantikanazalea/

http://akademiazalea.com/

https://www.facebook.com/FitraSolusiCentre




Tuesday, September 10, 2013

SERVIS DI FITRA SOLUSI CENTRE - RENDAMAN KAKI BUANG TOKSIN DENGAN LARUTAN GARAM BUKIT

RENDAMAN KAKI BUANG TOKSIN - DETOX



Kami menggunakan mesin terapi ion, garam bukit dan herba untuk membuang toksin dan melancarkan pengaliran darah..

Ramai juga yang mempertikai keberkesanan kaedah ini, apabila saya sendiri yang membuat rawatan ini rasa rasa ingin berkongsi dengan semua keberkesanan kaedah ini..

Mula-mula nak try je...selepas 1/2 jam , rasa segar la pulak.. Kena pulak kawan saya yang buat terapi ini letak serbuk herba halia, Halia yang kita tau memang menghalau angin kan.. Sendawa tak cerita la, masa dok dalm tub ni pun dah sendawa. Lepas buat rawatan ni rasa segar sangat, rasa ringan je..




Lepas tu mula la cari artikel tentang faedah rawatan ni, syok boleh syer dengan orang lain, boleh la kalau ada sesiapa yang berminat boleh mencuba...

Tapi untuk kesan yang baik kena buat selalu la, lebih kerap sikit..

·         Melancarkan Peredaran Darah.
·         Merawat Sakit Lutut, Sendi,Gastrik Dan Gout
·         Mengatasi Masalah Kewanitaan(Sakit Puan)
·         Menghilangkan Keletihan Tubuh Badan
·         Mengurangkan Kolesterol
·         Mengawal Kandungan Gula Untuk Pesakit Diabetes
·         Menghaluskan Dan Mencantikkan Kulit
·         Memperbaiki Fungsi Buah Pinggang Dan Hati
·         Menghilangkan Jerawat Dan Penyakit Kulit
·         Mengurangkan Lemak Yang Berlebihan
·         Menguatkan Daya Ingatan
·         Merawat Dan Mencegah Radang Sendi Dan Otot
·         Meningkatkan Tenaga Batin
·         Merawat Penyakit Stroke/ Angin Ahmar
·         Menghilangkan Stress Dan Penyakit Susah Tidur
·         Mengawal Tekanan Darah Bagi Pengidap Tekanan Darah Tinggi
·         Menyegarkan Badan, Cergas Dan Menenangkan Fikiran


Kita semua tahukan kat tapak kaki kita mempunyai banyak saraf-saraf yang berkaintan dengan sistem dan organ dalaman badan. Memang ia membantu melancarkan semula sistem dalaman badan kita secara tak langsung .. di  samping membuang toksin-toksin atau bahan yang tidak diperlukan badan..

Apabila kaki di rendam dalam air garam dan herba tertentu , ion-ion positif dan negatif dan negatif akan diseimbangkan dan diaktifkan dan ini akan menyebabkan pengaliran darah menjadi lancar. Bila darah mengalir dengan lancar, toksin dikeluarkan , kita akan merasa lebih segar...

Di bawah adalah gambar berkenaan tapak kaki, boleh lihat di sini fungsi tapak kaki anugarah Allah bukannya saja suka-suka..Ini diakui oleh semua ahli-ahli  pakar perubatan. Dengan merangsang tapak kaki kita secara tidak langsung merangsang organ-organ dan sistem badan kita.





Ajaibkan ciptaan Allah..

Seharusnya kita harus bersyukur dan menjaga anugerah ini sebaiknya.

Sesiapa yang berminat boleh la berkunjung ke Teratak kami Fitra Solusi Centre ye di Taman PKNK , Alor Setar , Kedah

Harga murah je RM10 ..







No comments:

Post a Comment